Vsaka storitev ima lahko svoja navodila, ki se avtomatsko pošljejo stranki v emailu ob potrditvi. Stranke vedo, kaj pričakovati, vi pa prihranite čas.
Vsaka vaša storitev je lahko drugačna in zahteva različno pripravo. Z avtomatskimi navodili poskrbite, da stranke prejmejo točno tista navodila, ki jih potrebujejo.
Enostavna nastavitev, avtomatično delovanje
Pri vsaki storitvi v sistemu vnesete specifična navodila in priprave, ki jih stranka potrebuje za to storitev.
Ko se stranka naroči na storitev, sistem samodejno izbere ustrezna navodila za to storitev.
Navodila se avtomatsko dodajo v email potrditev, ki ga stranka prejme takoj po naročilu.
Vsaka storitev lahko vsebuje točno tista navodila, ki jih stranka potrebuje
Tukaj sta primeri kako navodila izgledajo v praksi
Primer 1: Nastavitev navodil v nastavitvah storitve
Primer 2: Navodila dodana v email sporočilu
Avtomatska navodila izboljšajo izkušnjo za vse vpletene
Stranka točno ve, kaj mora pripraviti in kaj pričakovati.
Ni potrebno klicati in spraševati, kaj prinesti ali kako se pripraviti.
Vse informacije v enem emailu – nič iskanja po spletu ali vprašanj.
Stranka pride pripravljena in storitev lahko teče nemoteno.
Stranke ne kličejo več, da bi spraševale o pripravi ali potrebščinah.
Stranke pridejo pripravljene, kar pohitri in izboljša storitev.
Avtomatska navodila dvignejo vtis profesionalnosti vašega poslovanja.
Navodila nastavite enkrat, sistem jih potem pošilja avtomatsko.
Pripravljene stranke, manj vprašanj in profesionalen vtis pri vsaki storitvi
Preizkusite brezplačno 14 dni